از همین پستهای استلایی 2
1. امتحانا. امتحانا دهنمو سرویس کردن. شروع پر شوری بود درست نمیگم؟ جدا ازشون خسته شدم. بخاطر پرسشها و امتحانای ویدیو کال طور در طول سال به اندازه کافی خر زدم و یه هفته قبل شروع امتحانات هم به طور جدی شروع کردم به خوندن.. و الان دیگه کم اوردم. دلم میخواد این دوتای اخری رو خراب کنم، اصلا حس خوندنش نیست...
2. زبان. اوه پسر من واقعا تو یادگیری زبان تنبل و بی اشتیاقم. علاوه بر اون احتمالا در این زمینه یه خنگ بالفطره هم هستم. پنح روز تمام داشتم براش خر خونی میکردم و در نهایت فکر کنم امتحانمو خراب کردم.. بهرحال؛کنچانا...
3. دراما. یه درامای جدید رو شروع کردم یا بهتر بگم دوتا درامای جدید رو. اول از همه هتل دل لونا رو دیدم تا قسمت 2؛ و خب.. نمیدونم چرا اما فصای خشک و رسمی،استایل ایو که برام فوق العاده عیر قابل تحمل بود،تجملات زیاد و میزان کمدی کم باعث شد دراپ بشه و برای فرار کردن از این روزای سخت به قهقهه در وایکیکی پناه بیارم*به لطف سنای عزیز:دی* و الله الله که چقدر دوست داشتنیه این مجموعه:")
4. مجازی. عملا فعالیت مجازیم رو به نصف و کمتر از اون رسوندم. اپ های پر استفاده ام رو پاک کردم و زندگی مجازی بی دردسر تری رو دارم تجربه میکنم. بینهایت ازش راضیم~
5. نوشتن. کمتر از دو هفته اما انگار هزار ساله که چیزی ننوشتم. حس بدیه، دائما احساس میکنم دیگه نمیتونم تا اخر عمرم چیز بدرد بخوری بنویسم و ممکنه قوه نوشتنم نابود بشه.. ولی راستشو بخواین... علاوه بر اینکه تو امتحانا وقت سر خاروندنم ندارم(البته که وقت سریال دیدن رو دارم:دی)، یه مدت خیلی کسل شدم و اصلا سمتشم نمیرم.. هوم.. خیلی بده نه؟
6. تابستون. تا قبل امتحانا کلی شور و شوق برای تابستون داشتم و تا همین چندتا امتحان پیش هم همینجوری بودم ولی رفته رفته انقدر پای این درسای کوفتی خسته شدم که الان هیچ ایده ای براش ندارم.. اینم بده؛میدونم..
7. کتاب. امسال بالطبع مجازی شدن کلاسا و بیشتر از قبل تو مجازی وقت گذروندن میزان خوندنم افت خیلی شدیدی کرده و از خودم واقعا شرمسارم"-" آخرین امتحانم رو که بدم لیست کتابام رو بر میدارم و میرم کتابفروشی تا از خجالت خودم در بیام،پیشنهاد شما چه کتابیه؟هر ژانری.
8. ارور.  فک کنم یبار دیگه هم سوال 7 رو پرسیده بودم ولی خب جدا حال ندارم برم پیداش کنم:|
9. پیوست به 6. هی پسر همین الان یادم افتاد رول نویسی کافه بیان باید تو صدر لیست کارای تابستونم باشه:>
10. بولت ژورنال. دارم از بولت ژورنال بطرز جدی تری استفاده میکنم. واقعا زندگیم رو نظم داده و این عالیه. میدونین فقط کافیه قلقلش دستتون بیاد، اصلا نیازی به نظم،روتین خاص یا این چیزا نداره. باهاش منعطف برخورد کنین.
11. ورزش. یه ده پونزده روزی ورزش رو شروع کرده بودم و به جرعت میتونم بگم از لحاظ فیزیکی خیلی اکتیو تر بودم و مثه الان از ساعت 3 ظهر به بعد لش نمیکردم و خلاصه که آره. فوق العاده بود. اما باز گشادی پیشه کردم و به بهونه درس متوقفش کردم، حالا باز قصد دارم راهش بندازم و اینا. امتحانش کنید، اونقدرا هم سخت نیست
12. شیفت. نمیدونم چقدر با شیفیتینگ آشنا هستین،( که اگه هم نیستین برین اشنا شین) من یه مدت خیلی زیادیه که دارم امتحانش میکنم و با هیچ متودی به نتیجه نرسیدم. اخرین بار تو ماه رمضون با متود پیانو موفق شدم به مرزdr برسم و صداها رو بشنوم. تقریبا مطمئن بودم موفق شدم ولی تا قبل از اینکه مامانم صدام کنه:_)  از این به بعد جدی تر براش تلاش میکنم ببینم چی میشه
13. درس. یکم منزجر کنندست اره، ولی قراره تابستون یسری از درسای سال بعد رو بخونم تا برای برنامه ای واسه سه سال بعدی دارم اماده باشم(منم برای خودم متاسفمXD )،یکم فکر کردن بهش عصبیم میکنه ولی چیزی نیست، عادت میشه:]
14. استلا و سینیور بر نمیگردن؟ *بیرون اوردن چاقو*
15. پونزده هم رند حساب میشه دیگه،خدافس:|

ویرایش: به حق مرلین،100 تا شدیم؟*-*