این چالشو تو وب مگی دیدم و از وب سوفی شروع شده!

1. دوست داری چه چیز دنیای مجازی واقعی بشه؟
خب... درک؟
میدونی منطورم اینه که تو مجازی تقریبا جا افتاده ادمایی که پشت یه اکانت میبینیم خیلی خیلی پیچیده تر،جالب تر، و متفاوت تر از چیزین که بازتابش به ما میرسه. ما فقط یه اسم و پروفایل میبینیم و الان دیگه اکثرا میدونن این فقط ظاهر ماجراست و ابدا نمیشه از روی همین چیزای کوچیک، به افکار و عقاید باطن ادما پی برد... دوست دارم تو دنیای واقعی هم این جا بیفته که ما تا وقتی با لایه های درونی فرد اشنا نشیم نمیتونیم راجبش نظر بدیم و ادمها از چیزی که وانمود میکنن عمیق تر و پیچیده ترن...

2. کدوم شخصیت تو فیلم ها یا برنامه کودکاست که اداشو در میاری یا صداشو تقلید میکنی؟
 بی برو برگرد اختاپوس! وقتایی که میخام رو مخ یکی راه برم مدل اون میخندم و خدا میدونه چه کیفی داره:))))))

3. چه ساعت یا ساعت هایی توی طول روز حس بهتری بهت میده؟
عا.. صبحای خیلی زود و اخرای شب!

4. تا حالا پیش اومده توی حال خودت باشی و یه کاری کنی بعد یکی ببینه و خجالت بکشی؟ ( تعریف کن )
 باور کنین بیشتر از موهای سرم این اتفاق افتاده:| 
خب من تو ذهنم خیلی با خودم حرف میزنم و وقتی کسی نباشه یا بلند بلند جواب خودم میدم یا صحبت هام بازتاب فیزیکی داره. مثلا اگه به خودم بگم وای اون کتاب چقد مزخرف بود صورتم جمع میشه یا اگه بگم کاش پوستت تیره تر بود دستم میره رو صورتم و خلاصه که اینجوری... بعد یه روز مامانم خوابیده بود و من داشتم تو حال با خودم حرف میزدم و بابت درس نخوندم به خودم میگفتم همینجوری پیش برو تا یه 10 قشنگ تو کارنامه انتظارتو بوشه و بعله متاسفانه برلی تنبیه بیشتر خودم گوش خودمو کشیدم و در همون حین گفتم: حقته ای تنبلِ گسسته گشاد! که دیدم مامانم رو بروم وایساده و داره با برگای ریخته خود درگیریای دخترشو تماشا میکنه:)))))))

5. وقتی بچه بودی اغلبا کجاها بازی میکردی و چجوری؟ بازی هایی که تو بچگی میکردی رو تعریف کن!

با پسر عموم و پسر عمم یه تیم اوار کننده داشتیم که دائم خرابکاری میکردیم و پاتوقمونم یا خونه مامانبزرگم بود یا تو کوچه و پارک:))))
والا بازیامون اینجوری بود که مثلا هر کدومموت یه قدرت ماورایی داریم و باید باهم بجنگیم و از این صوبتا:)
6. اسمون توی ذهنت چه شکلیه؟
 یه گنبد شیشه ای خیلی بزرگ که یه روز ادم فضاییا میشکننش و مارو به خونه میبرن...* اگه گیج شدین اشکالی نداره یه روز درباره این تئوری صحبت میکنمD:*

7. سه تا وسیله یا چیز ( شیء) که دوست داری داشته باشی؟
پیراهن چارخونه آبی.
دستگاه تایپای قدیمی.

این ماگا که تهش نوشته داره^-^

بعدا نوشت: اصلاحیه: پاسخ دهنده(!) این چالش گیج زده بوده و واژه داشته در صورت سوال را ندیده:|

خب حالا اگه بخوام با مفهوم درستش جواب بدم؟ :

یه تبلت بزرگ و خفن که بشه باهاش کارای گرافیکی انجام داد یا فیلم دید:")

یه کامیون چیپس سرکه ای

و ایشون  :دی  *روی عکس کلیک کنین* 

8. خودتو با چند تا اتفاق یا چیز ساده توی زندگی توصیف کن.
چشیدن نسکافه داااغی که توش یخ ریختی.
شنا کردن تو عمق زیاد.
خواب بعد از گریه.

8. اغلب اتاق یا لباست بوی چی میده؟
چمیدونم:| لباسم بوی پودر لباسشویی میده:|

10. کدوم شخصیت تاریخیه که براش ارزش زیادی قائلی؟ 

 

اوه شکسپیر؛ ونگوک و کوروش کبیر!
هرکسی که جَنَمِ جنگیدن در راه عقیدش رو داشته باشه  و حق طلب باشه و البته که متعصب نباشه برام بی نهایت قابل احترامه.

11. تا حالا شده توهم بزنی و یه چیزی رو یا اشتباه بشنوی یا حس کنی یا ببینی؟ ( یکیشو تعریف کن )
بعضی موقعا حس میکنم صدای زنگ تلفن رو میشنوم و بی نهایت اتفاق افتاده وقتی تو خونه تنهام یک آن بدن یه انسان دیگه رو ببینم که خیلیم کشیدست ماشالا:|

8.اغلب همراه با غذا چی میخوری؟

ماست/ ترشی/ سبزی

13. اگه بتونی یه جای دیگه زندگی کنی اون کجاست؟
به ایتالیا و لبنان ارادت خاصی دارم.

14. یه جمله به یک آدم فضایی توی یه سیارۀ دیگه بنویس!
کوکی 754 سلام، من و ارتی به زودی زود یع سفینه میسازیم و میایم سراغت منتطر باش پسر!

15. آخرین آهنگی که گوش دادی؟

We still از astro
16. اولین پیامی که توی بیان برای کسی نوشتی ( خصوصی یا عمومی فرقی نمی کنه - اگه دوست داشتین اسم شخص رو هم بگین )
برای وبلاگ کافه شعر: کز یاد میبرم که مرا برده ای ز یاد:))))


17. آخرین چیزی که به خاطرش ذوق کردی؟

شنیدم کسی که دوستم سالهاست دوسش داره، دوسش داره! ذوق نکنم؟:))

18. اسم چند تا از وسیله هایی که خیلی ازشون استفاده میکنی؟
گوشی، دفترم، جزوه هام(:| ) و هودیم.

19. یه اعتراف به دنبال کننده های وبت کن!
از نظر دادن شما واقعا واقعا ذوق زده میشم، ولی پاسخشون رو دادن برتم مثه یه کابوسه،چون نمیدونم چی بگم•-•
20. چقدر طول کشید تا چالش رو جواب بدی؟

نیم ساعت.