چالش دوست بیانی که از اینجا شروع شده و به دعوت  هلن مینویسم*-*

عاممم.. قبل هر چیزی اینجا یه استوپ میکنم؛ من واقعا اینجا به کسی به اونصورت نزدیک نیستم؛ ولی الان میخوام مخاطبم رو شخصی قرار بدم که حس میکنم روحیاتمون بیشتر شبیه همه و طبعا؛ شناخت بیشتری ازش دارم"-"

۱) دوست شما از چه نوع تفریح هایی خوشش میاد؟
هاممم.. نمیدونم:| این تیپیکالم نسبت به اکثر سوالای این چالشه, تازه مثلا دارم درباره کسی مینویسم که ازش شناخت بیشتری دارم:|
خیلی خب فک کنم کتاب خوندن, انیمه دیدن و فکر کردن. فکر کردن شامل رویا پردازی تااااا قکرای فلسفی و فلانم میشه. نقاشی هم گاهی میکشه و بزار ببینم؛ وقت گذروندن با داییش هوم؟

۲) استایل دوست شما چیه؟ چه سبک پوششی رو استفاده میکنه؟
 وای این یکیو جدی جدی نمیدونم. تو زندگی واقعی که عمرا ازش اطلاع داشته باشم پس همینجوری تصوراتمو بخوام بگم؛ یه تیشرت مشکی+ پیراهن مردونه چارخونه ابی سرمه ای که اکثرا استیناشو به کمرش بسته+ نیم بوتای سرمه ای+ شلوار جین تیره

۳) کتابای مورد علاقه ی دوست شما چیه؟
در درجه اول پرسی جکسون. اصن اگه غیر این باشه زندش نمیزارم^-^ و بعدش.. میدونم مگنس  چیس و هری پاترم دوست داره. مجوعه کتابای انشرلی و قصه های جزیره  رو هم همینطور. 
خوب های بد و بدهای خوبم قبلا یه چیزایی راجبش نوشته بود. دیگه همینا..

۴) دلیل اینکه اونو به عنوان بهترین دوستتون میبینید چیه؟
 خب... من یکمی ازش بزرگترم. وقتی همسنش بودم شرایظ خوبی نداشتم وگرنه قطعا تو اون بازه زمانی خیلی شبیه هم بودیم. معمولا با کوچیکترا ارتباط نزدیکی نمیتونم بگیرم ولی مونی.. اینجوری نیست. افکارش رو دوست دارم. یه جورایی بلده تو هرچیزی تعادل ایجاد کنه و عاقلانه فکر میکنه.  در اخر باهاش راحتم و... احساس نزدیکی میکنم.

۵)چه اخلاقایی توی وجود شما هستش که اونو به دوستی با شما ترغیب میکنه؟
مشخصا همه چیم^-^

۶)اگه میتونستید با دوستتون یه قرار یک روزه داشته باشید اونو به کجا میبردید؟
من راجب مکانهای جالب بیرون اطلاع زیادی ندارم. دنج ترین فضا اتاق خودم و پشت میزمه ولی خب... اگه بخوام خارج از فضای سر بسته باشه؛  واقع گرایانه بخوام بگم یه تلسکوپ میخرم و میبرمش کویر تا تموم شب به ستاره ها نگاه کنیم. غیرواقع گرایانه؟البته که میرفتم کمپ دورگه. شایدم المپیوس.

۷)میتونید یکی از آرزوهای دوستتون رو برآورده کنید ، اون آرزو چیه؟
ارزو... ارزوشو نمیدونم. *معذب خندیدن*

۸)اگه دوستتون جنس مخالف( یا حتی موافق) شما بود حاضر بودید باهاش وارد رابطه عاشقانه بشید؟
قطعا نه. عشق روابط رو خراب میکنه. بعلاوه که گمون نکنم تو دنیا عشقی وجود داشته باشه..

۹)یکی دوتا جمله به شریک زندگی آینده دوستتون بگید.
عمیقا... دلم برات میسوزه:)))) میدونم تحملش کار هرکسی نیست ولی با اینحال حق نداری عوضی بازی در بیاری. و در اخر امیدوارم اسمت توشا نباشه. 

۱۰)در آخر احساستون به دوستتون رو با یه اهنگ بهمون نشون بدید:))

 تادا : دریافت
اینم از ترجمه اش

در اخر دعوت میکنم از مونی؛ موچی؛ ارتمیس و ایسان*هاها*